Zó werkt het
Wat leuk dat je jouw boodschappen bij ons wilt bestellen én op een verantwoorde manier thuis wilt laten bezorgen door onze fietsende vrienden van Groenbezorgen. We kunnen ons voorstellen dat je benieuwd bent naar hoe het precies in z’n werk gaat. Komt ‘ie:
Over het bestellen
- Vandaag besteld, is vandaag ook in huis! Mits de bakfiets van onze bezorger nog niet vol is uiteraard.
- We werken met één bezorgronde per dag: tussen 13.00 - 15.00 uur.
- Tot enkele uren voorafgaand aan de bezorgronde kun je nog een bestelling plaatsen. Dat betekent: wil je dat jouw boodschappen tussen 13.00 - 15.00 uur bezorgd worden, zorg er dan voor dat je die dag vóór 09.00 uur besteld hebt.
- Jouw bezorgmoment wijzigen of jouw bestelling annuleren kan tot enkele uren voorafgaand aan de bezorgronde. Wanneer de status van jouw bestelling ‘in verwerking’ is, kun je deze niet meer wijzigen.
- Wil je lege PET-flessen of bierkratten mee teruggeven aan onze bezorger? Dat kan helaas (nog) niet. Je mag deze uiteraard wel in onze winkel inleveren!
- Bij een online bestelling kun je jouw klantenkaart van Jumbo Extra's gebruiken.
Over de boodschappen
- Jouw bestelling is niet aan een minimum aantal producten gebonden. Wél geldt er een maximum van 6 stuks per product. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat iedereen op een eerlijke manier gebruik kan maken van onze groene bezorgservice.
- Heb je geen voorkeur voor een bepaald merk aangegeven, dan ontvang je van ons automatisch een product van het Jumbo-huismerk.
- Wanneer een bepaald product niet leverbaar is, ontvang je géén vervangend product. Wil je dit wel? Vergeet dan niet het vakje onderaan jouw boodschappenlijstje aan te vinken!
Over het bezorgen
- We bezorgen momenteel alleen in Uden, op adressen met postcodes 5401 t/m 5406.
- De bezorgkosten bedragen 6 euro per bestelling.
- Jouw boodschappen worden in speciale kratten én diepvriestassen bezorgd. Je betaalt 5 euro statiegeld voor de kratten en 1 euro statiegeld voor de tassen.
- Deze kratten en tassen mag je uiteraard weer inleveren wanneer een volgende bestelling geleverd wordt (wel vooraf even aangeven bij jouw bestelling). Inleveren in de winkel mag natuurlijk ook.
- Je kunt jouw bestelling bij levering enkel en alleen met PIN betalen.
- Mocht de PIN-automaat er op het moment van bezorging even geen zin in hebben, dan ontvang je van onze bezorger een formulier voor een eenmalige automatische incasso. Deze kun je samen met onze bezorger invullen.
- Op zaterdag en op zon- en feestdagen blijft de fiets binnen en kun je dus geen gebruikmaken van onze bezorgservice.
- We sturen onze fietsende bezorgers niet op pad met koopzegels en actiezegels. Actiezegels kun je op vertoon van je bestelbon wél in de winkel ophalen.
- Staat onze bezorger onverwachts voor een gesloten deur op het afgesproken moment? Dan kun je jouw bestelling de volgende dag ophalen bij de servicebalie in onze winkel.
- Om verwarring te voorkomen, neemt onze bezorger geen producten retour.
- Heb je een verkeerd product ontvangen? Dan mag je het product uiteraard kosteloos omruilen bij de servicebalie in onze winkel. Vergeet je bestelbon niet!